مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-20اجتماعي

امدادرسانی شهرداری رشت و فرمانداری رضوانشهر به سیل زدگان آستارا


نیروها و خودروهای امدادی شهرداری رشت به همراه موکب مردمی خدام العتره به مناطق سیل زده شهرستان آستارا اعزام شدند.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت گفت: نیروها و خودروهای امدادی شهرداری رشت به همراه موکب مردمی خدام العتره به مناطق سیل زده شهرستان آستارا اعزام شدند.

رحیم شوقی امروز، 29 شهریور در حاشیه اعزام نیروها، تجهیزات و خودروهای امدادی شهرداری رشت برای کمک به مردم مناطق سیل زده شهرستان آستارا، اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید روزهای اخیر، ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به منظور آمادگی همکاران و نیروهای امدادی تشکیل شد.

وی به حضور کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات و خودروهای امدادی به منظور برطرف کردن آبگرفتگی معابر از بامداد روز گذشته در سطح شهر رشت اشاره کرد و افزود: اکنون شهر به وضعیت معمول و استاندارد رسیده است.

شهردار رشت با بیان اینکه یک گروه امدادی شامل 10 دستگاه خودروی امدادرسانی و پشتیبانی به همراه 65 نفر از کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری برای امدادرسانی به مردم سیل زده صبح امروز به شهرستان آستارا اعزام شدند، تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده خسارت های ناشی از بارندگی و جاری شدن سیل در آستارا، اعزام گروه امدادی با هماهنگی ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرستان آستارا صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی شهرداری رشت و فرمانداری رضوانشهر به سیل زدگان آستارا

امدادرسانی شهرداری رشت و فرمانداری رضوانشهر به سیل زدگان آستارا